توزیع پنج هزار بادکنک و 200 نیم بالن در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس گفت: پنج هزار بادکنک و 200 نیم بالن برای توزیع در ایام دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن در نظر گرفته شده است که شعار "22بهمن مبارک باد" روی آن درج می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس، امروز (24دی) در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس که در محل استانداری این استان برگزار شد، گفت: 40 کانون فرهنگی در مصلی های نماز جمعه فارس فعالیت می کنند که این ظرفیت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


وی با اشاره به اهمیت برگزاری شب های خاطره و توزیع اقلام تبلیغی، اظهار داشت: پنج هزار بادکنک و 200 نیم بالن برای توزیع در ایام دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن در نظر گرفته و خریداری شده است که شعار "22بهمن مبارک باد" روی آن درج خواهد شد.


سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس دیدار مردم با مسئولان در مساجد را از دیگر برنامه های پیشنهادی برای این ایام خواند و افزود: دستگاه ها و مساجد باید ملزم شوند تا شب 21 بهمن بانگ "الله اکبر" را از بلندگوهای خود پخش کنند.


نیازی از برپایی جشنواره سرود انقلاب، اقامه نماز شکر در بقاع متبرکه و همچنین فراخوان برای پژوهش 22 بهمن خبر داد و یادآور شد: مسابقه کتاب "خط امام" را نیز اجرایی خواهیم کرد.


بر اساس این گزارش در ادامه، علی زارع، عضو کمیته قرآن ستاد دهه فجر نیز از برپایی 18 محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: 12 مسابقه مختلف و هفت همایش قرآنی در این ایام اجرایی می شود.


پایان پیام/

کد خبر 332867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha