انتقادنماینده مردم شهرهای جنوبی ازاجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری شبستان: نماینده شهرستان های جنوبی استان کرمان با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: بسیاری از اتفاقات در جامعه پسندیده یک جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، نماینده مردم شهرستان های کهنوج، رودبار، منوجان، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی، شامگاه (24 دی ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: مکتبی که پیامبر مروج آن در جهان بود، کامل ترین ادیان جهان است.


حجت‌الاسلام محمدرضا امیری با بیان اینکه حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) مهمترین فرهنگ ها را در قالب دین مبین اسلام به ما آموخت، خاطر نشان کرد: غنی ترین فرهنگ ها در سیره پیامبر وجود دارد.


وی اتحاد و وحدت مسلمانان جهان را تنها راه رسیدن به اهداف پیامبر (صلی الله علیه و آله) و حرکت در مسیر سیره نبوی دانست و افزود: این همه دشمنی با اسلام به دلیل ترس از وحدت مسلمانان در جهان است.


وی با تصریح به اینکه اگر مسلمانان به ید واحدی تبدیل شوند هیچ قدرتی در جهان قادر به مقابله با آنها نیست؛ با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: بسیاری از اتفاقات در جامعه پسندیده یک جامعه اسلامی نیست.


نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، تاکید کرد: کار شورای فرهنگ عمومی ضمن برنامه ریزی و بستر سازی برای انجام فعالیت های فرهنگی اسلامی در جامعه، پی گیری در اجرای مصوبات و عملیاتی شدن آنهاست.


وی بی اهمیت شدن محیط زیست، کاهش جمعیت، تجمل گرایی و کم اهمیت بودن فرهنگ کار و تلاش در جامعه را بعضی از مشکلات فرهنگی روز جامعه عنوان کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان باید در این زمینه، جهت جلوگیری از آسیب های آینده، برنامه ریزی بهتری انجام دهد.
  

پایان پیام/

 

کد خبر 333021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha