شهدای قرآنی با همه وجودشان اعجاز قرآن را درک کردند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) رسول الله تهران بزرگ، با بیان این مطلب که قرآن اعجاز است، تکرارنشدنی گفت: شهدای قرآنی با همه وجودشان اعجاز قرآن را درک کردند و برای اسلام جان دادند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سردارمحسن کاظمینی، فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) رسول الله تهران بزرگ، در اولین یادواره شهدای قرآنی شهر تهران با عنوان سوره‌های سرخ با اشاره به جایگاه شهدای قرآنی و جان‌فشانی آنها در هشت سال دفاع مقدس گفت: قرآن معجزه تکرارنشدنی الهی است و شهدای قرآنی با همه وجودشان اعجاز قرآن را درک کرده‌اند و برای اسلام جان داده‌اند لذا جا دارد هرساله مراسم تکریم اسوه‌های قرآنی برگزار شود.

وی افزود: قرآن معجزه‌ای برای بشر بوده که اگر ادیان گذشته را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم هیچ دینی به اندازه اسلام جامعیت ندارد که معرفی خداشناسی، امامت، روح، جسم، اخلاقیات، سیاست، عبادت، برزخ و قیامت است و قرآن معجزه الهی در دین اسلام است.

سردار کاظمینی تصریح کرد: قرآن کتابی است که از گذشته، حال و آینده خبر می‌دهد و معجزه‌ای بالاتر از قرآن وجود ندارد. قرآن کتاب الهی است که سعادت‌مندی انسان در دنیا و آخرت، زندگی و مرگ، سختی و صبر، سود و زیان، مصیبت، ملائکه، جهاد، صدقه و ریاضت یاد می‌کند. این قرآن با جامعیتی که دارد سرلوحه و سیره زندگی شهدای کشورمان شد که با تمام وجودشان اعجاز قرآن را درک کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) رسول الله تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: ما برای دست‌یابی به سبک زندگی قرآنی که دغدغه مقام معظم رهبری است باید مروج سیره و یاد و خاطره شهدای قرآنی باشیم.

بنا بر این گزارش، اولین یادواره شهدای قرآنی شهر تهران از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 12 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که تاکنون قاریان بین‌المللی از جمله استاد کریم منصوری و احمد ابوالقاسمی به تلاوت قرآن کریم پرداخته‌اند. همچنین گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی محراب به اجرای برنامه‌های خود پرداخته‌اند. گفتنی است، رونمایی از کتاب سوره‌های سرخ از دیگر بخش‌های این یادواره است.

پایان پیام/
 

کد خبر 333058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha