دهه فجر نماد حاکمیت دینی/ اجرای 12 هزار برنامه در همدان

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان، از اجرای 12 هزار برنامه در قالب 200 عنوان همزمان با دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: دهه فجر نماد حاکمیت دینی است.

محمد جواد بیات، دبیر ستاد دهه فجر استان همدان در مصاحبه با خبرنگار شبستان گفت: دهه فجر جلوه گر نماد حاکمیت دینی و موفقیت های مختلف در تمامی عرصه‌ ها و صدور انقلاب شکوهمند ایران به جهان است که نشان ‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی که منجر به استقرار جمهوری اسلامی در ایران شد، بسیار ارزشمند است و باید این دستاوردها در ایام الله دهه فجر برای مردم تبیین شود.

 

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می کند مردمی که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم اسلام کرده با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم بر اصول انقلاب پایبند هستند.

 

بیات افزود: امروز انقلاب اسلامی مردم ایران با خارج شدن از مرزهای داخلی به عنوان الگویی مناسب برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده و باعث شده تا مردم مظلوم، طومار ظلم و ستم حاکمان جور خود را در هم بپیچند.

 

وی تصریح کرد: ایجاد تفرقه میان صفوف به هم فشرده مردم مهمترین حربه ای است که دشمن نه تنها داخل کشور بلکه در بین کشورهای اسلامی نیز آن را دنبال می کند و هوشیاری و اتحاد مردم می تواند این توطئه ها را خنثی سازد.

 

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان  به برنامه های اجرایی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای 12هزار برنامه به مناسبت دهه فجر امسال در سطح استان همدان پیش بینی شده است.

 

بیات افزود:  این تعداد برنامه که امکان افزایش نیز دارد در 200 عنوان اجرا می شود که نسبت به سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار است.

 

وی گفت: برای برگزاری دهه فجر 10 ستاد در سطح استان و 22 کمیته نیز با حضور دستگاه های اجرایی تشکیل شده است و 850 ستاد فرعی نیز در سطح استان توسط کارخانجات، اداره ها و مساجد شکل گرفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 333110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha