دستاوردهای انقلاب در دهه فجر برای مردم تبیین شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

علی حسن احمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(25 دی) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: انقلاب اسلامی ایران از نهضت های منحصر به فرد در دنیاست که پایگاه و خواستگاهش فرهنگ غنی اسلام است.


وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و فرهنگی است، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید و امروز به الگویی برای سایر ملت های منطقه تبدیل شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در برنامه های دهه فجر، یادآور شد: آنچه امروز نباید نادیده گرفته شود بزرگداشت انقلاب با محوریت مردم بوده و جشن ها و آیین های گرامیداشت دهه فجر باید بصورت مردمی برگزار شوند.


احمدی، ملت های بیدار جهان امروز به تاسی از انقلاب اسلامی ندای مبارزه به نظام سلطه را سر می دهند و بغض و کینه دشمنان بیانگر حرکت درست و صحیح انقلاب اسلامی ملت ایران است.


وی، با بیان اینکه حضور تشکل های مردمی در برنامه های دهه فجر ضروری است، یادآور شد: زمینه سازی برای حضور تشکلهای مردمی در برنامه های دهه فجر ضروری است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، با اشاره به اینکه نشست های کمیته تشکل های مردمی در استان در راستا برگزاری باشکوه برنامه دهه فجر در استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برنامه هاب دهه فجر سال جاری با حضور تشکل های مردمی و اقشار مختلف جامعه با شکوه خاصی در استان برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 333126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha