دهه فجر نمایش اقتدار ملت خستگی ناپذیر ایران است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امری ضروری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است، گفت: دهه فجر نمایش اقتدار ملت خستگی ناپذیر ایران اسلامی است.

حجت الا سلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان درگفتگو با خبرنگار شبستان گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت دهه فجر وظیفه عموم مردم و نهادهای دولتی است.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر عیدی مبارک برای ملت ایران است و می‌طلبد تمهیدات لازم برای برگزاری ویژه‌ برنامه‌ها به نحو احسن انجام شود، افزود: گسترش کمی و کیفی مشارکت مردمی در امر برنامه‌ریزی و اجرای مراسم دهه فجر از طریق ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت عمومی جهت بزرگداشت خودجوش مراسم پیروزی انقلاب از اهداف تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر است.

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند 22 بهمن سرآغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان است آن روز کسی فکر نمی کرد بیداری اسلامی در جهان رخ دهد، اضافه کرد: امروز وظیفه مردم این است که با ادامه همان راه در خط ولایت و رهبری قدم بردارند تا دشمن اجازه هیچ گونه تعرض و آسیبی را به نظام اسلامی به خود ندهد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: آغاز سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنم و ارزشمندی است تا مدیران با بازگو کردن خدمات سی و پنج ساله انقلاب اسلامی، کار آمدی نظام و عدم وابستگی آن به بیگانگان را برای آحاد مردم بیش از گذشته بازگو و بیان کنند.

 

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه نقش رسانه های جمعی در انعکاس رویدادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با ایجاد امیدواری در بین مردم حائز اهمیت است، اضافه کرد: این ایام تاریخ کشور را ساخته است و مبدا و منشا بسیاری از حرکت ها و نهضت های انقلابی در سراسر جهان شده است.

 

وی افزود: آنچه زمینه تحقق اهداف انقلاب و پیروزی در مقابل توطئه همه بدخواهان را فراهم کرد، شکل‌گیری آن بر مبنای ارزش‌های الهی با محوریت ایمان، وحدت و رهبری بود.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران با توکل به خدا و در عصر غیبت امام زمان(عج) با تبعیت از امام خمینی(ره) و بعد از آن با پیروی از مقام معظم رهبری در صحنه ماندند و این انقلاب را 35 ساله کردند، افزود: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه پرفروغ فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان است.

 

راهپیمایی 22 بهمن ابهت انقلاب اسلامی ایران را به جهان نشان می‌دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ابهت و پایدار بودن انقلاب را به جهانیان نمایان‌تر می‌کند و امروز شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برای همه مردم امری ضروری و لازم در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

 

حجت الا سلام فاضلیان اضافه کرد: اوج برگزاری برنامه های دهه فجر نمایش اقتدار ملت خستگی ناپذیر ایران اسلامی در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن است که قشرهای مردم خود را آماده می کنند تا با حضور پر صلابت در مراسم یوم الله 22 بهمن وفاداری خویش را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

 

 

وی افزود: امت حزب الله اکنون در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کسب موفقیت های بسیار بزرگ در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بار دیگر ابهت، شوکت و بزرگی خود را در ایام الله دهه فجر با برگزاری جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رخ جهانیان خواهد کشید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مشارکت مردم در برگزاری جشن های فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی به منزله ارزش گذاری به انقلابی است که آحاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) عامل وقوع آن بوده است، گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است.

 

 حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه امسال 10 ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان همدان، 9 ستاد در شهرستان در راستای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده است، گفت: 22 کمیته در استان در فعالیت بزرگداشت دهه فجر مشغول فعالیت هستند.

 

وی اضافه کرد: 850 ستاد فرعی، 2 هزار گروه مردمی، 200 عنوان و 12 هزار برنامه طی ایام دهه فجر در همدان برنامه برگزار می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 333404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha