جهاد اقتصادی با تنش و آنارشیسم سیاسی رسانه ای محقق نخواهد شد

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم گفت:قطعابحث جهاد اقتصادی بابازی وآنارشیسم سیاسی اجتماعی نمی‌سازد.هرنوع ورود زودهنگام به انتخابات و هرج و مرج در حوزه مدیریت وسیاست ما را از این‌شعار اصلی دور می کند.

 حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و با تأکید بر همگرایی دولت و مجلس برای تحقق این شعار به خبرنگار شبستان گفت: بحث جهاد اقتصادی مسئله‌ای مهم و شعار محوری امسال برای مدیریت راهبردی کشور است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد.

 

وی اظهار کرد: قطعا بحث جهاد اقتصادی با بازی سیاسی و آنارشیسم سیاسی و اجتماعی نمی‌سازد.

 

حجت‌الاسلام نوروزی یادآور شد: هر نوع ورود زودهنگام به انتخابات و هر نوع هرج و مرج در حوزه مدیریت و سیاست کشور می‌تواند ما را از این شعار اصلی دور کند.

 

وی با تأکید بر وظیفه همگان در این سال برای محقق شدن اهداف مقام معظم رهبری گفت: همه مدیران، مجلس، دولت و قوه قضاییه باید به دور از هر نوع تنش و هر نوع هرج و مرج به اجرایی شدن شعار محوری جهاد اقتصادی روی آورند.

 

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: همه مدیران و دولتمردان و مسئولان باید سعی کنند در حوزه‌های گوناگون چه در بحث ارتباطات، چه در بحث بازرگانی، چه صنعت، دولت الکترونیک و فناوری کشور را به پیش ببرند.

 

وی ادامه داد: قطعا ما باید در حوزه مدیریت اقتصادی، کشاورزی و دامداری اصلاحاتی را صورت دهیم و به حمایت جدی از این بخش‌ها بپردازیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

 

نماینده رباط‌کریم در خانه ملت اظهار کرد: همگان باید امسال کمر همت را ببندند تا روح عینیت‌بخشی و جهاد اقتصادی را محقق سازند.

 

وی با تأکید بر تلاش در حوزه فناوری و تکنولوژی گفت: ما باید در حوزه‌های تجاری، گمرکی، درآمدی و صنعت و معدن کشور را فعال‌تر از قبل کنیم و اگر در این زمینه نیاز به قانون است مجلس یا با قانون جدید و یا با اصلاح قوانین گذشته دولت را در این زمینه یاری دهد.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: دولت و مجلس و همه نهادها باید با دوری از تنش‌ها و با آرامش کارها را آرام به جلو ببرند تا به تحقق این شعار کمک کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 33363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha