وحدت بین جامعه اسلامی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر بیرجندبا بیان اینکه وحدت بین مسلمانان و اقشار جامعه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 بود، گفت: نهضت اسلامی ایران نفی سلطه کفار بر مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدعلی طاهری، عضو شورای اسلامی شهر بیرجند امروز (27 دی) در سخنان پیش از خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه بیرجند با اشاره به هفته وحدت اظهارداشت: وحدت یک مشق سیاسی نیست بلکه یک ضرورت دینی و الهی است.

 

وی با اشاره به آیه 103 سوره آل عمران، افزود: در این آیه خداوند به دو مهم اعتصام به قرآن و وحدت و اجتماع در این زمینه امر و از تفرقه و اختلاف بین مسلمانان نهی می کند.

 

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی براینکه" وحدت اسلامی بر همه ضرورت ها ترجیح دارد" تاکید کرد: برای استقرار و حفظ نظام باید فرقه های اسلامی با یکدیگر وحدت و اخوت داشته باشند.

 

طاهری توحید و وحدت را دو اصل مهم در اسلام ذکر و بیان کرد: به همین دلیل هر فرد با ایمان و خداشناس به وحدت بین براداران دینی خود اهتمام می ورزد.

 

وی با تاکید براینکه دین اسلام و آموزه های پیامبر اکرم (ص) برمبنای اخلاق و مهرورزی است، بیان کرد: اگر به دستورات الهی توجه شود شاهد اختلاف بین مسلمانان نخواهیم بود.

 

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان و اقشار جامعه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 بود، بیان داشت: نهضت اسلامی ایران نفی سلطه کفار بر مسلمانان است.

 

وی نوع حکومت، قلمرو حکومتی و مردم را از ارکان قدرت یک نظام دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از حکومت اسلامی، مجاهدت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و انسجام و اتحاد بین مردم تمام این مولفه ها را دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 333678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha