یادواره شهدای فرهنگی شرق استان سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان:مسئول کمیته اجرایی یادواره شهدای فرهنگی شرق استان گفت: این یادواره در راستای گرامی‌داشت ۴۶ شهید فرهنگی شاهرود، بسطام، میامی و بیارجمند برگزار می‌شود.<BR>

به گزارش خبرنگارشبستان، محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه این یادواره در تالار کانون ملی شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزارمی شود تصریح کرد: این یادواره با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و ادارات و نهادهای مختلف شهرستان شاهرود در راستای ارج نهادن به مقام والای سردار شهید منصور اخلاقی برگزار می‌شود که از شهدای شاخص فرهنگی کشور بشمار می‌رود.


اسماعیلی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سال‏های گذشته نیز یادواره شهدای فرهنگی شاهرود برپا شده بود، امسال این یادواره به‌عنوان نخستین یادواره شهدای فرهنگی شرق استان سمنان برگزار خواهد شد.


مسئول کمیته اجرایی یادواره شهدای فرهنگی شرق استان سمنان با بیان اینکه 46 شهید فرهنگی که در این یادواره از مقام شامخ آنها تجلیل می‏شود، همگی از شهرستان‏های شاهرود و میامی هستند، اظهار کرد: پنج شهید از میامی، پنج شهید از بیارجمند، 10 شهید از بسطام و 26 شهید فرهنگی از شاهرود هستند.


وی با دعوت از اقشار مختلف به خصوص فرهنگیان برای حضور در یادواره شهدا گفت: تجلیل از شهدا، قدردانی از تمام کرامت‌ها و ارزش‏های انسانی است و حضور در یادواره شهدا و گرامی‌داشت یاد این لاله‏ های پر پر به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، کمتر از خود شهادت نیست.


اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: این یادواره چهارشنبه، دوم بهمن ماه و از ساعت 10 صبح با سخنرانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و با حضور مسئولان استانی و خانواده‏های شهدا و فرهنگیان برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 333846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha