پاسداشت دهه فجر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب است

خبرگزاری شبستان: روابط عمومی استانداری گلستان برنامه های گرامیداشت دهه فجر را حضور استمرار و تجدید میثاق با آرمان های امام دانست وگفت: پاسداشت دهه فجر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسین عاشور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان، امروز (28 دی) در جمع روابط عمومی های ادارات گفت: روابط عمومی ها کانون اصلی تبلیغات هستند.


وی با عرض تبریک سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: باتوجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران در دوره های مختلف توسط دولت های مختلف خدمات شایسته ای صورت گرفته است امسال هم ما وظیفه داریم برای اطلاع رسانی خدمات تلاش های خوبی انجام دهیم.


عاشور با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان ایران اسلامی، اظهارداشت: باتوجه به اینکه امروز دشمنان این مرزو بوم سعی دارند تا بین مردم و نظام اسلامی تفرقه اندازی کنند ما باید با ارائه کار مطلوب از آن جلوگیری کنیم.


وی با اشاره به یکسری از نکات مهم نهادها و سازمان ها در ستاد دهه فجر استان گلستان در بزرگداشت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: باید برنامه ریزی مناسبی در راستای برگزاری هرچه بهتر جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان اینکه انجام برنامه های گرامیداشت دهه فجر به نوعی حضور استمرار و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است، تصریح کرد: در واقع پاسداشت دهه فجر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.


وی افزود: باید به نسل جوان اطلاع رسانی شود تا بدانند که دستاوردها وارزش های امروز انقلاب اسلامی حاصل تدبیر امام خمینی(ره) و شهادت بسیاری از جوانان ایران اسلامی بوده است.


عاشور با بیان اینکه پاک طینت بودن کار فرهنگی و اطلاع رسانی به نسل چهارم انقلاب دارای اهمیت خاص است، اظهارداشت: در حال حاضر ما بانسلی مواجه هستیم که نه تنها انقلاب را لمس نکردند بلکه دفاع مقدس را هم درک نکرده اند و انتقال مفاهیم والای انقلاب اسلامی به این نسل از اهمیت خاصی برخوردار است.


وی تصریح کرد: باتوجه به نگاه شعار دولت تدبیر و امید باید با برنامه ریزی صحیح روحیه نشاط و شادابی را در این ایام بیش از گذشته انجام شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان یادآورشد: امید افزایی و بالابردن روحیه امید جزو گفتمان قالب دولت یازدهم است که باید آن را در اخبار و برنامه ها مدنظر خود قرار داد.


وی خاطرنشان کرد: ادارات، نهادها، سازمان ها و کمیته های ستاد دهه فجر می توانند فعالیت ها و اقدامات خود را از طریق پایگاه های اطلاع رسانی سازمانی، خبرگزاری ها، نشریات و صدا وسیما به اطلاع عموم مردم برسانند و روابط عمومی ها با توجه به نقش و رسالت مهمی که به عهده دارند در هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه فجر می توانند، نقش آفرینی کنند.
 

عاشور گفت: اوج این فعالیت ها در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت که هرچه قدر سعی کنیم این راهپیمایی با شکوه تر انجام شود نظام اسلامی در مقابل هجمه دشمنان بیمه شده است.
 

پایان پیام/
 


 

کد خبر 333892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha