منویات مقام معظم رهبری چراغ راهی برای مسئولان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه مسئولان، خواستار توجه به روستاها در اجرای برنامه های فرهنگی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی پیش از ظهر امروز(28 دی) در کمیته مساجد و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر اظهار داشت: در اجرای برنامه های مختلف بهتر است نگاه بیشتر به روستاها باشد، زیرا بیشتر نهادهای فرهنگی و... در روستاها نمایندگی ندارند و فقط مساجد هستند که می توانند برنامه های مختلف را اجرا کنند.

 

وی افزود: روستاها همواره مظلوم واقع شده اند در حالی که روستاها درصد زیادی از جمعیت را به خود اختصاص داده و قشری وفادار به نظام و انقلاب نیز هستند.

 

حسینی با بیان اینکه نگاه دشمن هم به سمت و سوی دهه فجر است که حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد، تصریح کرد: بهتر است روستاهای پرجمعیت به عنوان مرکز انتخاب شود و روستاهای نزدیک آن هم در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود همواره همه مسائل را گوشزد کرده و با آینده نگری چراغ راهی برای مدیران فرهنگی مشخص کرده است.

 

وی گفت: اگر نگاه و دیدگاه های رهبری در جامعه پیاده شود از همه بحران ها به راحتی رد می شویم.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 333913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha