هماهنگی روابط عمومی ادارات استان برای برگزاری باشکوه برنامه دهه فجر

خبرگزاری شبستان: جلسه هماهنگی کمیته مسئولان روابط عمومی دهه فجر نهادها و سازمان های استان گلستان، جهت برگزاری هر چه شکوهمند ایام الله دهه فجر امروز (28 دی) در ساختمان شماره دو استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، غلامرضا پارسا، مسئول روابط عمومی فرمانداری مینودشت، امروز(28 دی) در جمع روابط عمومی های ادارات استان که در خصوص هماهنگی برنامه های دهه فجر برگزار شد، گفت: تاکنون برای دهه فجر اقدامات فرهنگی خوبی صورت نگرفته است که باید در این زمینه تلاش های بسیاری انجام شود.


وی افزود: باتوجه به اینکه انتقال کارهای فرهنگی مانند دهه فجر به نسل کودک بسیار دشورا است اما باید از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های مربوطه نسبت به کارهایی مانند کار عروسکی اقدام کرد و افراد را به سطح شهر وروستاها فرستاد تا بتوانیم مطالب فرهنگی خود را انتقال دهیم.


پارسا اظهارداشت: افتتاحیه پروژه ها باید با حضور اقشار مختلف مانند خانواده شهدا انجام شود.


وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه دهه فجر جزو ایام خوب کشور است نباید امکانات رفاهی مردم مانند آب، برق و گاز را قطع کنیم و باید این روزها را دهه رحمت بدانیم.

 

برگزاری 500 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در استان
ابوالفضل مزرعی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وامور جوانان گلستان نیز در ادامه گفت: باتوجه به اینکه اداره کل ورزش و امور جوانان هرساله برنامه های بسیار خوبی را در این ایام برگزار می کند، امسال هم بیش از 500 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که 60 برنامه شاخص در سطح استان برگزار می شود.

ز
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این اداره کل، افزود: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه های مهم اداره کل ورزش و امور جوانان در ایام دهه فجر است.

 

اجرای 11 برنامه فرهنگی و هنری ارشاد در 11 شهرستان گلستان
علی کبیر، مسئول راوبط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در ادامه گفت: در ایام دهه فجر 11 برنامه در 11 شهر ستان استان برگزار خواهد شد.


وی افزود: برای اجرای برنامه ها استان به چهار منطقه تقسیم شده که امید است با همکاری بیشتر برنامه ها به نحو شایسته تر انجام شود.


کبیر با اشاره به ویژه برنامه های بین المللی فجر، اظهارداشت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر از (25 تا 28 دی) در گرگان و گنبد برگزار می شود.


وی تصریح کرد: نمایشگاه منتخبی از آثار ششمین جشنواره بین المللی تجسمی فجر از (12 تا 30 بهمن) در گرگان فعالیت خواهد داشت.


مسئول راوابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر از (16 تا 26 بهمن) و جشنواره بین المللی موسیقی فجر از (25 تا 29 بهمن) در گرگان فعالیت خواهد داشت.


پایان پیام/

 

کد خبر 333919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha