برنامه کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان گلستان اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان گلستان، برنامه های نیروهای مسلح استان در سی و پنجمین سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، امیر سرتیپ 2 منصور خمری، ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان و رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان، امروز (28 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان گفت: امسال مسئولیت کمیته نیروهای مسلح دهه مبارک فجر به قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان محول شده و با توجه به دستور العمل گرامیداشت دهه فجر برنامه هایی پیش بینی شده است.


وی افزود: در چهارمین دهه عمر بابرکت انقلاب، به عنوان دهه پیشرفت و عدالت در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و در راستای تکریم و پاسداشت شعائر انقلاب و زنده نگهداشتن انقلاب، سیره امام و رهبری و تجلیل از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان این کمیته تشکیل شده است.


خمری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و امکانات باید امکانات بالقوه را در جهت بررسی الگو و استانداردهای توسعه کمی و کیفی به بالفعل تبدیل کنیم.


وی ادامه داد: کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی با هدف ایجاد یک روش هماهنگ و یکنواخت و به منظور شکوهمند برگزار کردن برنامه های فرهنگی و تبلیغی و تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و جانبازان و زنده نگهداشتن الگوهای انقلاب برنامه هایی را پیش بینی کرده است.


رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر گلستان با اشاره به برنامه های کمیته نیروهای مسلح، گفت: در روز شنبه (12 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری و بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 57 و آغاز دهه مبارک فجر، حرکت نمادین بازگشت امام (ره)، اعزام موزیک ارتش و قرارگاه عملیاتی لشکری 30 به فرودگاه گرگان، اعزام موتورسواران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی به فرودگاه و حرکت نمادین به گلزار شهدا و امامزاده عبدالله و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و استقبال نمادین از ورود امام (ره) با حضور فرماندهان در فرودگاه برگزار می شود.


وی افزود: در روز یکشنبه (13 بهمن) که با عنوان، انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی نامگذاری شده، برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدای نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی و تجلیل از سه خانواده شهید توسط هر نیرو و عیادت از جانبازان و ایثارگران و در روز دوشنبه روز فناوری فضایی و با عنوان، انقلاب اسلامی، خودباوری، نهضت علمی و امید به آینده تجلیل از نخبگان علمی و نظامی هر ارگان برگزار می شود.


خمری اظهارداشت: در روز سه شنبه (15 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، گفتمان دینی، تثبیت ارزش های الهی و عدالت گستری، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته نیروهای مسلح در نیروی انتظامی در روز چهارشنبه (16 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، پنجشنبه (17 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت شرکت نیروهای مسلح در مراسم غبار روبی و عطرافشانی و گلزار شهدا و اجرای سخنرانی حجت الاسلام الله قلی، ارشد عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران اجرا می شود.


وی افزود: در روز جمعه (18 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) پیاده روی همگانی نیروهای مسلح از پل سید مسعود تا تپه نورالشهدا، ویزیت رایگان و شرکت کارکنان نیروهای مسلح در نمازجمعه، شنبه (19 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه، اقتدار و امنیت مسابقه تیراندازی بانوان نیروهای مسلح و مسابقات طناب کشی، مسابقات والیبال، فوتبال و بستکبال، یکشنبه (20 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان اعزام سخنرانان به مدارس، دانشگاه ها، برگزاری مسابقات تیراندازی فرماندهی نظامی و انتظامی و مدیران کل استان برگزار می شود.


ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه (21 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده همایش بانوان کوی سازمانی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: در روز دوشنبه (22 بهمن) با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی همه نیروهای مسلح استان همگام با مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.


خمری در ادامه انقلاب اسلامی ایران را جلوه ای نهضت حسینی و عظمتی از وجود رسول گرامی اسلام خواند و گفت: امروز با پیشرفت های به دست آمده می توانیم در مقابل هر گونه تهدید دشمن مقابله کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 333934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha