تجمع کفن پوشان درمساجد؛ ابتکار جدید ملت بحرین در اعتراض به تخریب مساجد

مردم بحرین در اعتراض به تخریب مساجد و هتک حرمت قرآن شریف در شیوه ای جدید این هفته هر شب کفن پوشان در مساجد تخریب شده تجمع کرده و نماز جماعت اقامه می کنند.

خبرگزاری شبستان: سخنگوی رسمی ائتلاف 14 فوریه گفت: مردم بحرین در شیوه جدید اعتراض به تخریب مساجد و هتک حرمت قرآن شریف این هفته هر شب کفن پوشان در مساجدی که رژیم حاکم ویران کرده است؛ تجمع کرده و به اقامه نماز می پردازند.


عبدالرئوف شایب شنبه در گفت وگو با العالم تخریب مساجد و هتک حرمت قرآن کریم از سوی رژیم آل خلیفه را اقدامی بسیار خطرناک خواند که نمی توان در مقابل آن سکوت کرد.


وی اظهار کرد: ما این هفته از مردم بحرین خواستیم هر شب به مساجدی که رژیم ویران کرده است بروند تا در آنجا کفن پوشان نماز اقامه کنند زیرا تخریب مساجد اقدامی غیر قابل بخشش است.


گزارش ها حاکی از آن است، که در چند روز اخیر بیش از 253 مسجد و حسینیه توسط رژیم آل خلیفه در بحرین ویران و مورد حمله قرار گرفته اند، در جریان این حملات وحشیانه، دست‌کم 50 جلد قرآن کریم و 500 کتاب دعا سوزانده شده و 18 حسینیه نیز آسیب دیده است.متاسفانه برنامه تخریب مساجد شیعیان این کشور با دلایل و بهانه های غیر واقعی در دستور کار حاکمان بحرینی رژیم آل سعود است، هتک قرآن کریم توسط نیروهای سعودی در مساجد بحرین نیز تکرار اقدام کشیش نادان مسیحی است. به طور قطع انسان از شنیدن این اخبار متاثر می شود، نتیجه چنین اقداماتی جز شعله ور کردن آتش انتقام ثمر دیگری ندارد.
پایان پیام/

کد خبر 33403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha