برگزاری جلسات هفتگی انس با قرآن و عترت دانش آموزی در تبریز

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسات هفتگی قرآن و عترت(ع) اداره امور قرآن و نماز و عترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، از برگزاری جلسات هفتگی انس با قرآن و عترت(ع) در روزهای یکشنبه هر هفته در محل سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی در تبریز خبر داد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: جلسه هفتگی انس با قرآن و عترت(ع) در راستای دانش افزایی اصحاب قرآن و عترت آموزش و پرورش استان، روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت30/15 تا 30/17 برگزار می شود.

 

وی محل برگزاری این محفل قرآنی را سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی واقع در تبریز، خیابان آیت اله طالقانی، جنب استخر فرهنگیان ذکر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین پوررادی در ادامه خاطرنشان کرد: طی بخشنامه ای از نواحی پنجگانه ادارات آموزش و پرورش تبریز و سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی در خواست شده است هر کدام ضمن شرکت دادن گسترده دانش آموزان در این مجلس قرآنی، یک نوبت نیز میزبانی آن را بر عهده بگیرند.


وی همچنین از کلیه همکاران فرهنگی بویژه مدیران و مدرسان مدارس قرآنی و مربیان پرورشی فعالیت های قرآنی دعوت کرد به طور فعال در این جلسات شرکت کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 334164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha