خراسان جنوبی، موفق در طرح هبه /جمع آوری 18 میلیون ریال در طرح هبه

خبرگزاری شبستان: معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در 9 ماهه اول سال جاری 18 میلیون و 560 هزار ریال در قالب طرح هبه در سطح استان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: مبلغ 9 میلیون و 460 هزار ریال این هدایا به صورت وجوه نقد تحویل شده است.


وی به بانک اطلاعاتی تهیه شده از وضعیت نیاز مددجویان اشاره کرد و ادامه کرد: هدایای غیرنقدی رسیده بر اساس اطلاعات این بانک، در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: وجوه نقد دریافتی هم بر مبنای نیازهای ثبت شده در این بانک اطلاعاتی تبدیل به کالا شده بین خانواده ها توزیع می شود.


به گفته وی، طرح هبه از جمله طرح های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که طی آن وسایل و تجهیزات مازاد بر مصرف خانواده ها جمع آوری شده در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، معاون مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تأکید کرد: خراسان جنوبی در طرح هبه به نسبت میانگین کشوری ازجایگاه بالایی برخوردار است.


وی به تأثیر مثبت همکاری و همراهی شهرداری ها در اجرای هر چه موفق تر این طرح اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته تنها یک مرحله از پتانسیل حضور و فعالیت شهرداری بیرجند در اجرای این طرح بهره بردیم که با موفقیت چشمگیری هم همراه بود.


پایان پیام/

کد خبر 334190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha