همایش اولیا و مربیان کانون قدس مراغه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همایش اولیا و مربیان کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان مراغه با هدف بررسی و تببین برنامه ها و طرح های دهه فجر برگزار می شود.

محمدرضا لطفی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان مراغه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این کانون خبر داد و اظهار داشت: برنامه های متنوعی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری قدس، پایگاه مقاومت بیت المقدس و هیات امنای مسجد قدس به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در مسجد کانون برگزار می شود.


وی افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان مراغه، از هم اکنون به تلاش و تکاپو افتاده و در حال تزیین مسجد و محله هستند تا به استقبال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بروند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان مراغه اظهار داشت: همایشی با حضور اولیاء اعضا و مربیان این کانون پیش از آغاز برنامه های دهه فجر برپا می شود تا برنامه ها و طرح های کانون در دهه فجر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.


لطفی گفت: جشن فجر 35 به مناسبت 35 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه هایی است که در سالروز 22 بهمن در این کانون برگزار می شود.


وی از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ایام دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: مسابقات دو صحرانوردی در مسافت های هزار متر، دو هزار متر و چهارهزار متر امدادی در رده های سنی 15 تا 17 سال، 18 تا 21 سال و 22 سال تا 25 سال روزهای 12 و 18 بهمن ماه امسال برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان مراغه تصریح کرد: اجرای مراسم تکبیرگویی یوم الله 22 بهمن، اهدای جوایز به برندگان مسابقات و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال است.


پایان پیام/

کد خبر 334268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha