برگزاری مسابقه مقاله نویسی و نقاشی انقلاب در کانون های آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: مسابقات مقاله نویسی و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری صادقیه، حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی بن جعفر(ع) آذربایجان شرقی برگزار می شود.

علی مینائی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادقیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح برنامه های این کانون در دهه فجر پرداخت و ابراز داشت: مسابقه مقاله نویسی با موضوع انقلاب اسلامی، بین اعضا کانون فرهنگی هنری فراخون شده که صاحبان مقالات برتر در ایام الله دهه فجر معرفی و تجلیل می شوند.


وی افزود: مسابقه کتابخوانی انقلاب اسلامی، با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل امروز با آرمان های انقلاب اسلامی طراحی شده و در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

مینائی گفت: مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ورزشی ازدیگر برنامه های نشاط آور ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری است که در این ایام اجرا می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادقیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) تبریز اظهار داشت: مراسم جشن انقلاب اسلامی نیز در سالروز پیروزی انقلاب در مسجد کانون برپا می شود.


مسابقه نقاشی انقلاب


همچنین محمد سوار، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ابراز داشت: مسابقه نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 بین اعضای کانون فرهنگی هنری کتابخانه و قرائتخانه حضرت ابراهیم(ع) تبریز برگزار می شود.


وی گفت: اعضای شورای مرکزی کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) در روز 12 بهمن ماه بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی حاضر می شوند.


سوار عنوان کرد: مراسم جشنی نیز در سالروز 22 بهمن ماه با حضور اهالی شهیدپرور و انقلابی کوی شهید رستمی و اعضای کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.


کانون فرهنگی هنری حضرت موسی بن جعفر(ع) سردرود نیز در ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری می کند.


دیدار از خانواده های شهدا، جشن انقلاب در روز 22 بهمن، برگزاری مسابقات فوتسال با عنوان جام فجر و مسابقات نقاشی انقلاب ویژه کودکان دبستانی از جمله این برنامه هاست.


پایان پیام/
 

کد خبر 334295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha