برنامه های دهه فجر باید مسجد محور باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: این انقلاب از مسجد برخواسته است و برنامه های دهه فجر نیز باید با محوریت مساجد برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی پیش از ظهر امروز (30 دی) در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین بیان کرد: در آستانه دهه فجر قرار داریم و لازم است نکات خاصی در برگزاری برنامه ها مدنظر قرار گیرد.
 

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب، بیان خاطرات دوران انقلاب، قیاس جامعه آن روز و جامعه امروز، چاپ نشریه، وبلاگ نویسی، تقدیر از نوجوانان و جوانان، برگزاری برنامه های شاد و مفرح، تبیین نقش علما در پیروزی انقلاب، تقویت گفتمان امام و رهبری و غیره از جمله برنامه هایی است که در ایام دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: برنامه های دهه فجر باید با شور و نشاط برگزار شود به طوری که روحیه امید را در مردم تقویت کند و در واقع باید در این ایام شور و شعف خاصی را در برنامه ها شاهد باشیم.
 

وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب تصریح کرد: انقلاب ما از مساجد برخواسته است از این رو باید از این ایام استفاده کرد و مسجد محوری باید در برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد و برنامه های شاد در مساجد برگزار شود.
 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: 220 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان قزوین فعال است که باید از این ظرفیت و فرصت در راستای اجرای برنامه های دهه فجر استفاده کرد و ما موظف هستیم که از این فرصت استفاده کنیم.
 

وی یادآور شد: ما به مساجد بدهکار هستیم و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز ظرفیتی است که ما می توانیم از آن برای افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در زمینه های مختلف استفاده کرد بنابراین باید در این راستا تلاش کرده و قدم برداریم.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان بر لزوم تعامل و ارتباط هرچه بیشتر با کانون های مساجد تأکید کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 334381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha