کانون فرهنگی منتظران وصال استان یزد میزبان 5 نشست طرح راه روشن

خبرگزاری شبستان: پنجمین نشست طرح راه روشن به میزبانی کانون فرهنگی و هنری منتظران وصال استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، شب گذشته پنجمین نشست طرح راه روشن با حضور اعضاء فعال کانون فرهنگی و هنری وصال در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.


حسن بهرامی، کارشناس فرق و مذاهب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست با اشاره به فعالیت های گسترده فرقه های انحرافی که با حمایت های همه جانبه دشمنان ایران اسلامی صورت می گیرد افزود: هدف نهایی از این فعالیت ها انحراف جوانان این مرز و بوم از راه حق وحقیقت می باشد.


وی افزود: باید با بررسی و بیان افکارو عقاید گروه های انحرافی به مقابله با آنها پرداخت تا از منحرف شدن جامعه و به خصوص جوانان جلوگیری شود.


بهرامی افزود: همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنند تا با آگهی بخشی به آحاد مردم به خصوص جوانان از گسترش این فرقه ها و انحرافات جلوگیری بعمل آید .


وی افزود: جوانان ما باید با مجهز نمودن خود به علوم دینی و با هوشیاری کامل در برابر این انحرافات و شبهه افکنی ها به مقابله بپردازند.


بهرامی بر لزوم قوی سازی اعتقادات در درون جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: اعتقادات دینی باید از دوران کودکی و نوجوانی در درون افراد نهادینه شود تا در دوران بعدی زندگی کمتر دچار تزلزل و گمراهی شوند.


کارشناس فرق و مذاهب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تشکیل حلقه های شجره صالحین یکی از راهکار های بسیار اثر گذار و مناسب برای آگاهی بخشی به جوانان و مفابله با گروه های انحرافی می باشد .


وی در پایان پاسخگوی سوالات حاضرین در جلسه در مورد فرقه ها و مذاهب نوظهور بود.


لازم به ذکراست،طرح راه روشن با موضوع نقد و بررسی افکار و عقاید فرق و مذاهب نوظهور و انحرافی با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ومعاونت آموزش پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد و در سطح کانون ها برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 334526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha