46پروژه شرکت برق کردستان به بهره برداری می رسد

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، از بهره برداری از 46 پروژه توزیع برق در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

محمدمصطفی نجفیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: 46 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی در ایام الله یالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.

 

وی پروژه تامین برق شهرک وحدت سنندج را یکی از پروژه های مهم این شرکت دانست و گفت: جهت اجرای این پروژه شبکه فشار متوسط؛ خط 20 کیلو ولت و فشار ضعیف با کابل خود نگهدار احداث و پست ترانسفورماتور هوایی نصب شده است و در مجموع برای این پروژه 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

 

وی پروژه برقرسانی به شهرک هلال احمر کامیاران و احداث 10 کیلومتر خط 20 کیلو ولت محور سنندج - کامیاران جهت تامین برق متقاضیان به عنوان سایر پروژه های قابل توجه این شرکت یاد کرد و افزود: برای این پروژه بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به پروژه های اجرا شده در زمینه تامین برق مسکن مهر استان نیز اشاره کرد و گفت: جهت تامین برق واحدهای مسکن مهر استان امسال پروژه های متعددی اجرا شده که از آن جمله می توان به برقرسانی به فاز 2 مسکن مهر ژوان و 144 واحدی کامیاران، تامین برق مسکن مهر 272 واحدی دهگلان، تامین برق مسکن مهر57 واحدی سروآباد و پروژه تامین برق مسکن مهر جاده احمد آباد بانه اشاره کرد.

 

نجفیان با اشاره به اینکه سایر پروژه های مسکن مهر نیز اگر به حد تامین برق برسند حتما برق رسانی می شوند، اذعان کرد: پروژه های اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق پایدار و رفع ضعف ولتاژ شهرک شهید ورمقانی سنندج از جمله پروژه های است که جهت اجرای آن 250متر خط فشار متوسط و 100 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار احداث و یک دستگاه پست 250kva نصب شده است.

 

به گفته وی، پروژه اصلاح 536 متر شبکه فشار ضعیف هوایی محدوده مسجد خلیفه زاده و بلوار دانشجو سقز و اصلاح شبکه فشار متوسط با هادی روکشدار جهت رفع حریم روستای نساره علیا، اصلاح 630 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار جهت رفع حریم محله پشت بانک کشاورزی دیواندره سایر پروژه های این شرکت در زمینه اصلاح شبکه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 334624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha