برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب در گچساران

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مسابقه خاطره نویسی با موضوع انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

سید زمان علی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: به مناسبت گرامی داشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اقدام به برگزاری «مسابقه خاطره نویسی انقلاب» می کند.

 

وی با بیان این که شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، ابراز داشت: شهروندان برای شرکت در این مسابقه خاطرات خود را تا 10 بهمن ماه تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان واقع در مجتمع ادارات تحویل دهند.

 

علی پور با تاکید بر اینکه این خاطرات باید مربوط به دوران انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران باشد، خاطر نشان کرد: مجموع آثار پذیرفته شده سه اثر می باشد که با اهدای جوایز ارزنده ای از صاحبان آثار در روز برگزاری مسابقه تجلیل می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تاریخ برگزاری مسابقه را 17 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: نویسندگان آثار برتر که با داوری پذیرفته شده اند باید در روز برگزاری مسابقه حضور داشته و خاطره خود را بازگو کنند.

 

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، اجرای نقاشی در گلزار شهدا، اهدای کتاب و محصولات فرهنگی و افتتاح کتابخانه های باز در دهه فجر امسال توسط این اداره خبر داد.


پایان پیام/

 

کد خبر 334718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha