حضور پر رنگ هنرمندان استان مرکزی درجشنواره بین المللی تئاتر فجر

خبرگزاری شبستان:‌ نمایش های "فلان و چنان حکومت خان جان در..." از خمین و "هملتک" از اراک جزو 33 نمایش راه یافته در بخش مسابقه بین‌الملل سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ بر اساس جدول اجرای نمایش‌های صحنه‌ای سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش "فلان و چنان حکومت خان جان در..." در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

 

نمایش "فلان و چنان حکومت خان جان در زمانه هجمه ددمنشانه ممالک راقیه» برگزیده تئاتر منطقه‌ای استان مرکزی از شهرستان خمین که به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت به نویسندگی رضا شاهبداغی و کارگردانی مهدی محمدی و نقش آفرینی مهناز حسینی، نگار سرلک، معصومه باقری، فاطمه قاسمی و نازنین صالحی در روزهای پنجم و ششم بهمن‌ماه در بخش بین‌الملل این جشنواره به رقابت می‌پردازد.


نمایش "هملتک" نیز برگزیده تئاتر منطقه‌ای استان مرکزی از اراک به سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافته و در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه در بخش بین‌الملل این جشنواره به روی صحنه می رود.


این نمایش به نویسندگی محسن ایرجی و کارگردانی افق ایرجی از اراک در تماشاخانه سنگلج در چهار سانس اجرا می‌شود.


امید عباسی، الهه فربدزاده، صائب میر، پوریا رضایی، رضا داوودی، مرتضی علیدادی، محمد جواد شریفی، نفیسه مهری و افق ایرجی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.


بر اساس این گزارش سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 28 دی‌ماه تا 12 بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 335051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha