دیدار کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با مراجع در قم

خبرگزاری شبستان:کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باحضور در قم با مراجع تقلیددیدار و گفتگو می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی عصر امروز (2بهمن) در اولین برنامه خود در قم باحضور در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی با این مرجع تقلیددیدار و گفتگو می کنند.

همچنین پس از این دیدار با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی ضمن اقامه نماز مغرب و عشا با ایشان دیدار و گفتگو می کنند.

اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین صبح فردا با شرکت در مراسم خطبه خوانی و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برنامه های روز دوم خود را آغاز می کنند و پس از آن با آیت الله سعیدی دیدار میکنند.


دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی راس ساعت ده صبح برنامه بعدی اعضای ستاد خواهد بود.


پس از این دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سپس با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با ایشان دیدار و گفتگو خواهند کرد و در پایان به دیدار آیت الله خرازی رفته و با اقامه نماز جماعت به امامت ایشان به برنامه های دو روزه خود در قم پایان می دهند.


لازم به ذکر است کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه،مرکز رسیدگی به امور مساجد، مؤسسه عمران مساجد( وابسته به سازمان اوقاف امور خیریه) سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز،ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مساجد و محلات و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.


خاطرنشان می شود مسئولیت این کمیته به عهده حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

پایان پیام/

کد خبر 335079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha