افتتاح 303 پروژه شهری و روستایی/بهره مندی 216خانوار از نعمت برق

خبرگزاری شبستان:مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از افتتاح 303 پروژه شهری و روستای یهمزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: در این ایام 216 خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق بهره مند می‌شوند.

مهندس جمشید طالبی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه303 پروژه شهری و روستایی در دهه مبارک فجر توسط این شرکت افتتاح می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

 

وی ادامه داد: همچنین 14 پروژه تامین برق روستایی به مبلغ 9/5 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

طالبی با اشاره به تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، اذعان کرد: برق رسانی به 14 روستا واقع در مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان‌های تالش، رودبار، رضوانشهر و رودسر در این ایام انجام می‌شود.

 

وی احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ترانسفورماتورهای هوایی، زمینی و پست کمپکت " برای رفع ضعف برق "جمعا به مبلغ 166/5 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های شرکت توزیع برق در دهه فجر دانست و گفت: در اجرای پروژه‌های تامین برق روستایی بیش از 22/6 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی(20 کیلو ولت) و بیش از 14 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برای تامین برق روستاییان احداث شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تاکید کرد: تعداد 216 خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق در این ایام بهره مند می‌شوند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 335327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha