آمریکا صدها میلیون دلار برای آموزش تکفیری ها در سوریه هزینه می کند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکایی ها صدها میلیون دلار برای آموزش تکفیری ها در سوریه هزینه می کنند،گفت:دشمن اصلی اسلام و همه ادیان توحیدی رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار محمدرضا نقدی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین  عصر امروز (3بهمن)در چهارمین نشست مداحان و شاعران نخبه کشور اظهار کرد:امروز آمریکایی ها صدها میلیون دلار برای آموزش تکفیری ها در سوریه هزینه می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن اصلی اسلام و همه ادیان توحیدی رژیم صهیونیستی و آمریکا است، افزود: امروز آمریکایی ها صدها میلیون دلار برای آموزش تکفیری ها در سوریه هزینه می کنند  و تروریست شرق کشور را در شبکه‌های تلویزیونی خود قهرمان ملی می‌نامند و با او مصاحبه می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل دشمنان اصلی اسلام و بشریت هستند و امروز کسی که منصب اهل‌بیت(ع) و ولایت همه بشر یعنی امام زمان(عج) را غصب کرده آمریکا است، خاطر نشان کرد: ما باید برای اهل بیت(ع) با آمریکا بجنگیم چرا که آمریکا و اسرائیل غاصب بشریت و ولایت است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: برای دشمنی چون آمریکا ما باید ابتدا ماهیت حکومتش را به خوبی بشناسیم ودر ارتباط با این دشمن نباید از روی احساسات تصمیم بگیریم چرا که باید با شجاعت تصمیمات گرفته شود.


سردار نقدی با بیان اینکه تجربه ما در خصوص آمریکا این است که این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کودتا های مختلفی علیه ملت و انقلاب ایران انجام داد که با هوشیاری امام(ره) این کودتا شکست خورد وانقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بیان داشت: هزینه‌های این کودتاها از برخی کشورهای عربی دریافت شده بود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، اظهار کرد: آنها ثروت ملی ایران را غارت کردند و غارتی دزدانه نفتی در خارک با همراهی رژیم پهلوی داشتند و تحریم‌های مختلف اقتصادی را علیه ملت ایران انجام دادند و از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود برای تحریم‎های اقتصادی استفاده کردند.

 

 سردار نقدی با اشاره به این مطلب که برادران اهل تسنن امروز در گوشه و کنار کشور هزاران نفر از برادران اهل تسنن به فرمان امام(ره) به خیابان‌ها آمدند و شهید شدند که این اتفاق براساس وحدت روی داده است، تصریح کرد:مهم‌ترین نیاز امروز جهان اسلام وحدت است و کسانی که می‌خواهند با دلسوزی خدشه به این وحدت وارد کنند باید بدانند صحنه‌هایی که ما امروز می‌شنویم ایشان به چشم دیدند، اما برای وحدت اسلام سکوت کردند.

 

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها دولت شیعی دنیا که بر مبنای حاکمیت اسلام شکل گرفته است.

 

 بنا بر گزارش شبستان،چهارمین نشست هم‌اندیشی مداحان اهل بیت و شعرای نخبه (۳تا ۵ بهمن) در  مشهد و به همت بسیج مداحان، بنیاد دعبل، خانه مداحان و شعرای آئینی و هئیت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود. 

 

 هدف از برگزاری این نشست نمایش هماهنگی، انسجام، اتحاد، اهمیت و ظرفیت فرهنگی ستایشگران اهل بیت(ع)، بررسی چالش‌ها و مسائل حوزه ستایشگری اهل بیت(ع) خواهد بود.

 

همچنین در حاشیه این نشست کارگروه‌های راهبردی، علمی، آموزش، تشکل‌ها و شعربا موضوعاتی چون توسعه نظری ستایشگری اهل بیت(ع)، مسأله شناسی در این حوزه در راستای آسیب‌ها، انحرافات، فرصت‌ها و تهدیدها، اهمیت نقش مداحی و ضرورت تأسیس تشکیلاتی برای منصب مداحی از منظر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 335461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha