سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران همزمان فیلم های روز سینمای ایران در اصفهان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر بهمن ماه سال جاری در اصفهان با هدف ایجاد نشاط و شادابی در مردم، سهولت در دیدن فیلم ها برای مخاطبین و کم کردن هزینه های ایاب و ذهاب و آشنا شدن هنرمندان با فیلم های تولیدی سینمای ایران انجام می شود.

 

وی افزود: سالن سینما سپاهان برای این منظور در نظر گرفته شده است و فیلم های بخش مسابقه جشنواره با کیفیت دیجیتال برای تماشاگران اکران می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، وی در خصوص تعداد فیلم هایی که قرار است در این جشنواره سینمایی در اصفهان اکران شود، گفت: حدود 20 فیلم برای این منظور در نظر گرفته شده است که اسامی آنها پس از هماهنگی با دبیرخانه جشنواره اعلام می شود.

 

حجت الاسلام قطبی تاکید کرد:جشنواره فیلم فجر در استان با همکاری وزارت کشور و استانداری اصفهان و برای پنجمین سال متوالی در اصفهان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 335607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha