برگزاری عصر شعر انقلاب در ارومیه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، از برگزاری مراسم عصر شعر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ارومیه خبر داد.

فریدون سید مصطفوی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، با اعلام این خبر گفت: اعضا و مربیان مراکز کانون می‌توانند آثار خود را تا (10 بهمن)سال جاری در سه موضوع یاد سفر کرده، لاله‌ های انقلاب و لحظه‌ های 57 به مرکز آفرینش های ادبی ارسال کنند.


وی افزود: آثار برگزیده در عصر شعری که روز( 17 بهمن) برگزار می شود، توسط صاحبان آثار قرائت و مورد تقدیر قرار می گیرد.


سید مصطفوی، با بیان اینکه انقلاب ما ناگفته های بسیاری در رگ های خود دارد، تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ارزش های اسلامی و انقلابی خود را به نسل های جوان و نوجوانانی که انقلاب را به چشم خود ندیده اند بازگو کرده و در وجودشان نهادینه کنیم.


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این عصر شعر توسط مرکز مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه و با همکاری مرکز آفرینش های ادبی در سه بخش شعر، قطعه‌ ادبی و خاطره‌نویسی ویژه‌ اعضا و بخش شعر برای مربیان برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: مسابقه‌ پویانمایی رویش استانی که مدت زمان حداقل یک دقیقه‌ای دارند در مراکز کانون استان آغاز شده که در دو بخش اعضا و مربیان برگزار و مهلت ارسال آثار به واحد کارشناسی هنری تا 5( بهمن ) سال جاری اعلام شده‌ است.


گفتنی است، فعالیت پویانمایی در کانون استان از سال 87 به صورت تخصصی آغاز و تاکنون در 9 مرکز فعال پویانمایی 3ساعت و 6 دقیقه فیلم توسط اعضا و مربیان تولید شده است.


پایان پیام/

کد خبر 335716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha