اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قربانعلی پاشا، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر پرشکوه بودن برنامه های ورزش و جوانان در دهه مبارکه فجر92، اظهارداشت: در سالی که مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده، برنامه های فرهنگی و ورزشی کمیته ورزش ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در سطح گسترده و پرشکوه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: امسال در ایام دهه مبارک فجر با حمایت و عنایت مسئولان استان به ویژه استاندار چندین پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد.


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در دهه‌ مبارکه فجر امسال بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این ایام در سراسر استان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، وی اظهارداشت: کمیته ورزش گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حمایت دستگاه های اجرایی و هیئت های ورزشی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخش ها بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی شامل جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری پیاده روی در روستاها و شهرستان ها در سطح استان و حضور باشکوه جامعه ورزش و جوانان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مسابقات و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری های همگانی و همایش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گل افشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا، مسابقات دو همگانی و مسابقات مختلف ورزشی را در سراسر استان برگزار می کند.

 

پاشا تاکید کرد: بعد فرهنگی و عمومی در برنامه های ویژه این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


پایان پیام/

 

کد خبر 335862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha