هر 25 روز یک خیر به جمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اضافه می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: هر 25 روز یک خیر به جمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اضافه می شود که این مهم با تدبیر مجمع خیرین و اداره نوسازی مدارس محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، یاور وحدتی پور، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، صبح امروز (6 بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، اظهار داشت: اعتبارات عمرانی اداره نوسازی از دو محل تامین می شود که یک محل آن دولتی و دیگری خیرین بزرگوار هستند.


وی با بیان اینکه حضور و وجود خیرین در عنصر مدرسه سازی چشم گیر است، افزود: دست به جیب شدن کار هر کسی نیست و تلاش ما در جذب خیرین باید به گونه ای باشد که کرامت آنها در تمامی مناطق آموزشی در اولویت برنامه ها و متناسب با شان و سابقه دارالارشادی استان اردبیل باشد.


وحدتی پور، برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل را یادآور شد و گفت: برخی از خیرین پا را فراتر از مدرسه سازی و ساخت و ساز مدارس گذاشته و با تامین کیف، قلم و تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس، زمینه سعادت اخروی خود را فراهم می کنند.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، از احداث طرح حیات طیبه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در شهرک کارشناسان اردبیل خبر داد و گفت: این مجموعه برای اولین بار در استان اردبیل احداث می شود که شامل همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشکده و فضای ورزشی با امکانات و تجهیزات کامل آموزشی و پرورشی می باشد.


وی، با بیان اینکه در جذب مشارکت های مردمی و خیرین در حوزه نوسازی و مقاوم سازی جزو موفق ترین استان های کشور هستیم، تصریح کرد: با عنایت و همدلی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، اعتبارات و مشارکت های خیرین گرامی کمتر از اعتبارات دولتی نیست.

 

این مقام مسئول، با اعلام این خبر که 15 پروژه اداره نوسازی و تجهیز مدارس در ایام الله فرخنده دهه فجر افتتاح می شود، ادامه داد: در مکان یابی و احداث پروژه ها به مناطق محروم و کم برخوردار توجه بیشتری داشته ایم.


خیرین مدرسه ساز بحران فضای آموزشی را خنثی کردند


در ادامه این جلسه صابر سپهری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، با اعلام اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان دستگاه تنفسی آموزش و پرورش فعالیت می کنند، گفت: اگر خیرین عزیز نبودند امروز با بحران جدی کمبود فضای آموزشی مواجه بودیم.


سپهری، از آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل برای برگزاری 16 مین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبر داد و افزود: نشان دادن موفقیت دانش آموزانی که در این مدارس آموزش دیده اند، بزرگترین اکرام و تکریم در حق خیرین بزرگوار مدرسه ساز است.


پایان پیام/

کد خبر 336168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha