اعضای کانون های مساجد بیت امام خمینی(ره) در خمین را گلباران می کنند

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های مساجد استان مرکزی همزمان با روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور بیت قدیمی امام (ره) در خمین را گلباران می کنند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی از گلباران بیت امام خمینی(ره) در شهر خمین و در روز 12 بهمن ساعت 9و 33 دقیقه همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: در سالروز ورود امام خمینی(ره) حجره طلبگی امام خمینی(ره) هم در خمین گلباران می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره روزنامه دیواری در 10 مسجد این استان بیان کرد: در 18 بهمن ماه کارگاه روزنامه دیواری برای مقاطع راهنمایی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری برگزاری مسابقه فوتبال دیجیتال،برپایی کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی انقلاب اسلامی، ختم قرآن کریم، پخش نوای الله اکبر در شب 22 بهمن، دعوت از سخنرانان و ارسال بسته های فرهنگی را بخش دیگری از برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی نام برد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی همچنین از برپایی محافل انس با قرآن کریم در 30 کانون این استان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده های شهدا، گلباران مزار شهدا هم همزمان با این ایام در کانون های مساجد استان صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به نقش ارزنده مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از انقلاب هم دیدیم که همین مساجد موثرترین پایگاه برای تربیت جوان برای سنگر جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند بنابراین در حال حاضر هم نباید از نقش ارزنده و مهم مساجد در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی غافل بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 336281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha