اکران 20فیلم در یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

خبرگزاری شبستان: دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از اکران 20 فیلم در یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حمید طباطبایی، دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد صبح امروز(6بهمن) در جلسه ستاد اجرایی یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اظهارکرد: جشنواره فیلم فجر مشهد امسال در سینما شهید اصغرزاده مشهد برگزار می شود.

 

 دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه این دوره از جشنواره فیلم فجر در مشهد از 14 تا 24 بهمن برگزار می شود، گفت: آیین اختتامیه این جشنواره (25بهمن) با حضور هنرمندان عرصه سینما برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بنابر اعلام ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در 30 استان به طور همزمان فیلم های جشنواره اکران می شود، گفت: تعداد فیلم های قابل اکران در این دوره از جشنواره در مشهد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

طباطبایی  با بیان اینکه  لیست فیلم های جشنواره طی هفته آینده اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد:همچنین کارگاه های آموزشی و جلسات نقدو بررسی در  مدت برگزاری  ااین جشنواره برگزار خواهد شد.


وی افزود: چون تا کنون تنها یک سینما برای هر فیلم در نظر گرفته شده است به دلیل گنجایش سینما شهید اصغرزاده برنامه ریزی شده است جشنواره امسال در این سینما برگزار شود.


دبیر جشنواره فیلم فجر ادامه داد:امیدواریم با پیگیریهای انجام شده که توسط ارشاد خراسان رضوی و حوزه هنری و موسسه سینما شهر در حال انجام آن هستند سینماهای هویزه و آفریقا نیز به جمع سینماهایشرکت کننده جشنواره در مشهد اضافه شوند.


وی گفت: اسامی فیلم هایی که قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود در آینده ای نزدیک در نشست خبری این جشنواره اعلام می شود.


دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ادامه داد: با توجه به سیاست های شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در تهران که این جشنواره امسال در 30 استان کشور همزمان برگزار می شود تنها یک سینما مجوز برگزاری جشنواره را دارد.


طباطبایی اظهار داشت: ما در حال رایزنی هستیم که در مشهد سینماها را افزایش دهیم چون مشهد ویژگی های خاص خود را دارد نگاه به هنرمندان مشهدی که به عنوان کارگردان، بازیگر ، فیلمساز در جشنواره حضور دارند شاخص بودن مشهد را نشان می دهد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 336652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha