انقلاب ما برای حکومت دینی بود نه دین حکومتی!

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب ما برای حکومت دینی بود نه دین حکومتی، تأکید کرد: تداوم انقلاب هم بر اساس فرهنگ اسلام پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی امروز در چهل و چهارمین جلسه این شورا با تبریک سالروز ایام پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه انقلاب ما صبغه فرهنگی داشت، گفت: تداوم انقلاب هم بر اساس فرنگ ناب اسلام پیش می رود.

 امام جمعه بجنورد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت بخشید، گواه این مطلب را مطرح شدن نام ایران در دنیا کنار هر رخداد مهم اعلام کرد.

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر برجسته سازی دستاوردهای انقلاب برای مردم و بهره مندی از ابزار در جهت خدمت دینی مسئولان تصریح کرد: انقلاب ما برای حکومت دینی بود نه دین حکومتی!

 وی بر تقویت مسائل فرهنگی در جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه ضرورت دارد تا فرهنگ های غلط را به سنت های حسنه تبدیل کنیم و پیرایه ها را بزدائیم در این خصوص به فرهنگ عزاداری و شادی اشاره کرد و گفت: در فرهنگ دینی ما به این دو موضوع اشاره شده ولی آنچه مهم است برگزاری شادی بدون گناه و عزاداری بدون بدعت است.

حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیز در این جلسه به بیان مصوبات جلسه گذشته و دستور کار این جلسه با محوریت سند ترویج فرهنگ کسب روزی حلال پرداخت.

در این جلسه، سند ترویج فرهنگ کسب روزی حلال به تصویب رسید.

پایان پیام/

 

کد خبر 336789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha