بیش از 3 هزار برنامه در استان اردبیل اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: بیش از سه هزار برنامه در گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظر پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز (8 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت، دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب قابل شمار نیست چرا انقلاب بر اساس آموزه های اسلامی و قرآن کریم شکل گرفته است.


وی، با بیان اینکه وحدت، حضور اکثریت مردم و رهبری بلامنازع امام (ره) عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: باید قدردان زحمات امام راحل باشیم چرا که امام راحل با انگیزه دینی به صحنه آمده بود تا مردم را از چنگال ظلم نجات دهد.


نظر پور، با اشاره به اینکه تلاش های امام راخل و ایثار گری های مردم در بیست و دو بهمن 1357 با محوریت مکتب اهل بیت علیهم السلام به ثمر نشست، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای فروپاشی انقلاب فروگذاری نکرد و کسانی که ایران را جزیره ثبات می دانستند علیه این انقلاب توطئه های فراوانی کردند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با تاکید بر اینکه امانت داری خوبی برای دستاوردهای انقلاب باشیم، اضافه کرد: ستاد دهه فجر استان اردبیل از بیست و یک کمیته اجرایی و تخصصی تشکیل شده و ستادهای مشابهی به این منظور در تمامی شهرستان ها تشکیل یافته است.


رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل، از برگزاری بیش از سه هزار برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاح طرح های عمرانی و مسکن مهر در این ایام الله نیز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.


حجت الاسلام نظر پور، اهدای کمک هزینه جهیزیه 450 نفر از نوعروسان توسط کمیته امداد استان، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان بیماران، اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم، برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی در 250 مسجد و مدرسه، نمایش همزمان دهه فجر برای عموم مردم در سینما قدس اردبیل، نشست های عفاف و حجاب و بانک تکبیر الله اکبر در شب بیست و دو بهمن از جمله برنامه های شاخص این ایام عنوان کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به سه برنامه شاخص این ایام، خاطر نشان کرد: بزرگداشت لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی، میهمانی لاله ها و یادواره های شهدا و حضور مردم در راهپیمایی بیست و دو بهمن عناوین این برنامه های شاخص است.


پایان پیام/

کد خبر 336964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha