برگزاری کارگاه آموزشی تدبر در قرآن در مساجد گیلان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون تخصصی قرآن استان گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی تدبر در قرآن و تربیت مربی قرآن همزمان با دهه مبارک فجر در مساجد استان خبر داد.

نادر حسینی، مسئول کانون تخصصی قرآن استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما از مساجد آغاز شد و مساجد پایگاه‌های مبارزات مردمی بودند.

 

وی با تاکید بر محوریت برنامه‌های دهه فجر در مساجد استان گفت: باید برنامه‌های قرآنی و مذهبی در دهه فجر پررنگ تر از سایر ایام باشد.

 

حسینی از برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت قرآن در این کانون خبر داد و افزود: کانون تخصصی قرآن کریم استان برگزاری دو کارگاه آموزشی تدبر و تربیت مربی قرآن را به مناسبت دهه فجر برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به کارگاه آموزشی تدبر تصریح کرد: تدبر در قرآن یکی از مهم ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری از مردم است تا با مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا شوند.

 

حسینی با بیان اینکه تدبر در قرآن و انس با تعالیم الهی، آرامش بخش است، اظهار کرد: تدبر در قرآن به معنای فهم هماهنگ و منسجم کردن آیات و در نهایت فهم سوره است، که مبانی برگزاری تدبر در قرآن، تفسیر شریف المیزان است.

 

مسئول کانون تخصصی قرآن استان از برگزاری کارگاه تخصصی تربیت مربی قرآن خبرداد و افزود: کانون‌های مساجد استان با معرفی دو نفر برای هر کارگاه می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

 

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01312242290 تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 337146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha