مدیران صله رحم باخانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند

خبرگزاری شبستان: استاندار فارس از مدیران خواست تا صله رحم با خانواده شهدا را در دستور کار خود قرار دهند و گفت: مردم ما مردمی بزرگ منش و بی توقع هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس، امروز (8بهمن) در جمع خبرنگاران دهه فجر را یک نقطه عطف در کشور و تاریخ ایران خواند و گفت: آنان سعی داشتند با ضربه زدن به اصل نظام، نظام اسلامی را ساقط کنند.


وی بر لزوم انتقال صحیح حدیث انقلاب به نسل های آینده تاکید کرد و افزود: دهه فجر بزرگترین جشن ملی این مردم است.


نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به رویکرد مسجد و حوزه محوری در مدیریت ارشد استان از فرمانداران خواست تا این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و اضافه کرد: باید برنامه ریزی شود تا مدیران کل نمازهای خود را در مساجد اقامه کرده تا ضمن بهره مندی از ثواب اخروی بتوانند مشکلات مردم را تا حد امکان حل کنند.


استاندار فارس هدف جامعه اسلامی را عدل عنوان و تصریح کرد: اشتغال مهمترین مسئله ایست که مد نظر داریم و باید با حداکثر توان و امکانات برای رفع مشکلات اشتغال و توسعه فضای کسب و کار بکوشیم.


وی توسعه همه جانبه، پایدار و متناسب را مهمترین هدف استانداری خواند و یادآور شد: در عرصه معنوی نیز مسجد محوری و توجه به ظرفیت حوزه های علمیه را مد نظر استانداری قرار دادیم.


نماینده عالی دولت در فارس از مدیران خواست تا صله رحم با خانواده شهدا را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: مردم ما مردمی بزرگ منش و بی توقع هستند.


وی در پایان محل اختلاف بین مسئولین را استانداری خواند و یادآور شد: مسئولین نباید مشکلات خود را به رسانه ها و مردم بکشانند و موجب ناراحتی آنان شوند.


پایان پیام/

کد خبر 337193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha