همایش "مسجد، خاستگاه انقلاب اسلامی" در شبستر برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از برگزاری همایش "مسجد، خاستگاه انقلاب اسلامی" در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل الهوردیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: برنامه های متنوعی در قالب کمیته فرهنگی هنری با حضور نهادهای فرهنگی شهرستان شبستر برنامه ریزی شد که در ایام الله دهه فجر اجرا می شود.


وی افزود: همایشی با عنوان "مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی" با حضور هیات امنای مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری شبستر و با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان روز پنجشنبه برگزار می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر همچنین گفت: شب شعر "ولایت و فجر" با حضور شاعران روز 13 بهمن ماه در مجتمع شیخ محمود شبستری شبستر برگزار می شود.


الهوردیان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در طول ایام دهه فجر در شبستر برگزار می شود که در حاشیه آن نیز مطبوعات روزشمار انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می شود.


وی عنوان کرد: همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی روز 19 بهمن ماه با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان شبستر برگزار می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر گفت: ورک شاپ زنده خوشنویسی از اشعار امام خمینی(ره) با حضور خوشنویسان انجمن خوشنویسی شهرستان شبستر در مقبره شیخ محمود شبستری برپا می شود که در جنب آن نیز نمایشگاه صنایع دستی برپا می شود.


الهوردیان در پایان، برگزاری جشن انقلاب اسلامی و کودک و نوجوان ویژه دانش آموزان با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدوسی در 16 بهمن ماه را از دیگر برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 337266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha