توزیع 5 هزار بسته فرهنگی مقابله با جنگ نرم در اصفهان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر، 5 هزار بسته فرهنگی مقابله با جنگ نرم در اصفهان توزیع می‌شود.<BR>

 غلامعلی ابراهیمی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته ورزش ستاد بزرگداشت دهه فجر، در این اداره ‌کل تشکیل شده و برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است.


وی افزود: این کمیته نزدیک به 700 برنامه مختلف در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی در دستور کار قرار داده و آنها را اجرا می‌کند.


معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: قرار است یادواره ملی سردار شهید حسن غازی روز پنجشنبه هفته جاری در اصفهان برگزار شود و رقابت‌های قهرمانی تکواندوی کشوری جام سفیر نیز در اصفهان برگزار خواهد شد.


وی بیان داشت: این اداره‌ کل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک به 5 هزار بسته فرهنگی آماده کرده و قرار است در این ایام و همزمان با برگزاری نمایشگاه جنگ نرم، نسبت به توزیع این بسته‌ها اقدام کند.


ابراهیمی از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری دهه فجر در اصفهان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها روز" 12 بهمن" همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران برگزار می‌شود و همزمان مسابقات دیگری نیز آغاز می‌شود.


وی اضافه کرد: برگزاری ایستگاه‌های سلامت، همایش‌های پیاده روی و برنامه‌های ورزشی دیگر در ایام دهه فجر، از جمله فعالیت‌های این کمیته در روزهای دهه فجر به شمار می‌رود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 337290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha