دهه فجر، فرصتی برای نمایش پیوند مستحکم امت، نظام و ولایت است

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان، دهه فجر را فرصتی برای نمایش پیوند مستحکم امت، نظام و ولایت دانست و افزود: دهه فجر ایامی است که تجلیگاه اقتدار، شکوه و عظمت ملتی فداکار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، رئیس ستاد دهه فجر استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گوشه ای از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای بزرگداشت باشکوه ایام پیروزی انقلاب اسلامی را گزارش کرد.


مهدی صدفی در همین رابطه تشکیل 23 ستاد در شهرستان ها، 50تشکل در بخش ها و 2هزار ستاد در روستاهای پرجمعیت را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: در مجموع بیش از 3هزار برنامه در استان پیش بینی شده است.


وی با اشاره به اعلام آمادگی قریب به 500تشکل مردمی برای اجرای برنامه های دهه فجر، مهمترین اصل و سیاست در برنامه های سال جاری را با توجه به القاء ناکارآمدی نظام از سوی دشمن، تبیین برکات و دستاوردهای نظام عنوان کرد.


این مسئول، تحکیم بخشی جایگاه ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب، ایجاد فضای نشاط و شادابی در جامعه، توجه به عنوان سال در برنامه ها، مشارکت مردمی و پرهیز از اسراف در برنامه ها را از رویکردهای ستاد دهه فجر استان نام برد.


وی ایام الله دهه فجر را فرصتی برای نمایش پیوند مستحکم امت، نظام و ولایت دانست و با اشاره به اینکه نیم قرآن از آغاز مجاهدت های امام(ره)(از سال 43)گذشت؛ افزود: دهه فجر ایامی است که تجلیگاه اقتدار، شکوه و عظمت ملتی فداکار است که با تکیه بر عنایات خدا و ایمان راسخ به ثمر نشست.

  

پایان پیام/

کد خبر 337372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha