شهدا وجانبازان سند زنده افتخار نظام هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: همه ما مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید به وجود جانبازان در جامعه افتخار کنیم چرا که این عزیزان سند زنده افتخار نظام هستند.

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی (9بهمن) با حضور در منزل خانواده شهید قدرتی و نیز جانباز سرافراز دفاع مقدس عباس کبیری با اعلام این مطلب گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما زنده نگه دارید چون همین ایثار و شهادت موجب شد که امروز ما سرافراز و سربلند باشیم.


استاندار سمنان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دراین دیدار حضور داشتند.


آیت الله سیدمحمد شاهچراغی و محمد وکیلی در این برنامه در منزل جانبار عباس کبیری و نیز خانواده شهید عباسعلی قدرتی حضور یافته و ضمن دیدار، با آنان گفت و گو کردند.


شهید قدرتی در سن 24 سالگی و در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نایل آمد.


در این دیدار مادر شهید قدرتی از خصوصیات اخلاقی این شهید مطالبی بیان کرد و امام جمعه سمنان نیز فرزندان صالح و دارای اخلاق نیکو را ثمره روزی حلال و لقمه پاک دانست.


استاندار و امام جمعه سمنان همچنین در دیدار با جانباز عباس کبیری از رشادتها و مقاومت جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.


عباس کبیری که از فعالان فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه است در سن 25 سالگی در تاریخ بیست و سوم تیر 61 در عملیات رمضان به خیل عظیم جانبازان پیوست.


وی که دارای 40 درصد جانبازی است در این دیدار خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمی با شهید محمود اخلاقی بیان کرد و گفت: شجاعت و نترسی را از این شهید بزرگوار آموخته ام.


پایان پیام/
 

کد خبر 337430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha