مسابقه "مقاله نویسی انقلاب" در کانون شهدای خیبر زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای خیبر استان زنجان از برگزاری مسابقه مقاله نویسی انقلاب همزمان با ایام دهه فجر به همت این کانون خبر داد.

خدیجه احمدی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار کرد: مسابقه مقاله نویسی انقلاب با هدف بررسی ریشه های انقلاب اسلامی و نحوه شکل گیری و پیروزی آن برگزار می شود.
 

وی با اشاره به اینکه تبیین چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی و نقش و جایگاه مساجد در مبارزات مردمی از دیگر اهداف مسابقه مقاله نویسی است، افزود: این مسابقه در بین همه گروه های سنی برگزار می شود.
 

این مسئول به سایر برنامه های کانون شهدای خیبر در دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در روز 16 بهمن از دیگر برنامه های شاخص کانون است که با همکاری مدرسه روستا برگزار می شود.
 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با محوریت انقلاب اسلامی، امام خمینی (ع) و شهدای انقلاب، اظهار کرد: برگزیدگان این مسابقه در مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب مورد تجلیل قرار می گیرند.
 

احمدی اجرای سرود توسط اعضای کانون شهدای خیبر، اجرای گفتگوی طنز و سخنرانی را از دیگر برنامه هایی برشمرد که در حاشیه جشن بزرگ انقلاب برگزار می شود.
 

وی برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان زیر 12 سال را نیز از دیگر برنامه های کانون در ایام دهه فجر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز با هدف آشنایی بیش از پیش کودکان و نسل جدید انقلاب با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد شور و حال ویژه در بین کودکان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 337719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha