10نقطه  از شهر مشهد نور افشانی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از نورافشانی 10نقطه شهر مشهد همزمان با شب 22بهمن خبرداد.

حسین شادکام،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در رابطه با برنامه های تدوین شده این معاونت در ایام دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: شرایطی که سبب پیروزی و دوام انقلاب اسلامی شده است دربخش‌های مختلف برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه شعار محوری «ما همچنان پای انقلاب ایستاده‌ایم» در تمام برنامه‌ها مدنظر قرار دارد،گفت:دریافت خاطرات از پدربزرگ‌ها و بازگو کردن آن برای جوانان امروز، ایجاد ایستگاه‌های انقلاب در سطح شهر، نصب پوستر و بنر، پخش لوح های فشرده فرهنگی در برخی از تاکسی‌ها از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر است.


شادکام افزود: نورافشانی در 10 نقطه شهر، اکران فیلم های جشنواره عمار، برگزاری شب شعر انتظار، گردشگری انقلاب در چهار نقطه اصلی شهر بخشی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری مشهد از برنامه های دهه فجر است.


وی با بیان اینکه مشارکت در برنامه‌های سایر ارگان‌ها مانند شورای تبلیغات فرهنگی از سیاست‌های شهرداری مشهد است،گفت: تولید و توزیع اینفو گرافیک نقش مشهد در انقلاب اسلامی، نصب پرده با شعار های انقلابی به سبک سال57، ساخت مستند زندگی انقلابی 3به همکاری صدا و سیما، نصب پرده معرفی مسجد در مساجد محوری انقلاب، چاپ کتاب از کویر تا بهشت نیز از دیگر خدماتی است که فرهنگسرای انقلاب به شهروندان مشهدی در دهه فجر ارائه می دهد.


شادکام ادامه داد: اکران تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی مردم،برگزاری نمایشگاه موضوعی تاریخ انقلاب تصویری و تولید آلبوم صوتی وپخش در 10خودرو حمل ونقل عمومی با مضامین انقلابی از دیگر برنامه های سیو پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه اقدامات فرهنگی را به فرهنگسراها سپرده‌ایم، گفت: فرهنگسرای انقلاب در دهه فجر برنامه‌های متنوعی را دنبال می‌کند که زنگ انقلاب و روایت‌گری توسط افراد مهم در مدارس بخشی از برنامه‌های این فرهنگسرا است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 337789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha