افتتاح 1000 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی از افتتاح یک هزار پروژه عمرانی با اعتبار 78 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی، امروز (10 بهمن) در اولین شورای اداری استان خراسان جنوبی در دولت یازدهم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست با درایت امام (ره) و پشتوانه مردم رژیم طاغوت را سرنگون سازد.


وی با اشاره به برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان، افزود: یک هزار پروژه با اعتبار 78 میلیارد تومان در طول دهه مبارک فجر افتتاح می شود.


استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این میزان شامل 11 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار ملی، 23 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار استانی، چهار میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار سایر منابع و 38 میلیارد و 700 میلیون تومان از مابع داخلی تامین هزینه شده است.


خدمتگزار افزود: 14 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و 6 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه ها صورت گرفته است.


نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید، بیان کرد: ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، رسیدگی به مشکلات مردم، برقراری ارتباط با دنیا از طریق دیپلماسی فعال با حفظ عزت و خطوط قرمزی انقلاب و اسلام، ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی از این برنامه ها است.


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزیابی ها و برنامه هایی در خصوص رونق اقتصادی در استان در دستور کار است، بیان داشت: در این راستا بستر لازم برای حضور سرمایه گذار در استان فراهم شود.


وی با اشاره به آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران در سال 91، افزود: هزینه هر خانوار روستایی در استان هشت میلیون تومان، خانوار شهری 14 میلیون تومان اعلام شده است در حالی که درآمد هرخانوار روستایی 6 میلیون و 800 هزار تومان و خانوار شهری 12 میلیون و 600 هزار تومان است.


خدمتگزار یاداور شد: افزایش مدت باز پرداخت تسهیلات در طرح های اشتغالزا، ایجاد سیاست های تشویقی برای حضور سرمایه گذاران، استفاده بهینه صادرات محصولات و تولیدات استان از راه های توسعه رونق اقتصادی استان است.


پایان پیام/

کد خبر 337828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha