سینما یکی از رسانه های تاثیر گذار در عرصه بین المل است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه سینما یکی از رسانه های تاثیر گذار درعرصه بین المل است می تواند پیام های ارزشی را با استفاده از این صنعت نیرومند انتقال داد.

غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ظهر امروز (10 بهمن) همزمان با روز سینما سلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ارتباط مردم با حوزه سینما یکی از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری است.


وی افزود: باتوجه به اینکه سینما یکی از رسانه های تاثیر گذار در عرصه بین المل است نیز می تواند پیام های ارزشی و میراث فرهنگی را با استفاده از این صنعت نیرومند انتقال داد.


منتظری در خصوص ارتباط بیشتر مردم با سینما، تصریح کرد: امروز شاهد اکران رایگان فیلم در سینماهای سراسر کشور خواهیم بود و برای رفتن مخاطبین به سینما هیچ وجه نقدی از طریق باجه های سینما گرفته نخواهد شد.


وی ادامه داد: حضور هنرمندان در سینما یکی از اقدامتی است که امروز اتفاق خواهد افتاد و برای هر استان تعدادی از هنرمندان سینما حضور پیدا می کنند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سینما در گلستان در شهرهای گرگان، آزادشهر و گنبد در حال فعالیت است نیز در حال پخش فیلم ها به صورت رایگان هستند.


وی گفت: باید برای ارتقای کمی و کیفی سینماهای استان تلاش بسیاری صورت گیرد.


منتظری یادآور شد: باتوجه به سفر معاون سینمایی کشور به گلستان قول هایی گرفته شده است و سینماهای ما دیجیتالی خواهند شد و به زودی از این مشکل نجات پیدا خواهیم کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 337926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha