وحدت بین علما و روحانیت بهترین الگو در بین مردم

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران وحدت بین علما و روحانیت را بهترین الگو در بین مردم دانست و بر لزوم تقویت و استحکام بخشی هرچه بیشتر این وفاق و همدلی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول ستاد دهه فجر مازندران و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه گذشته(11بهمن) در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی که در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، خاطر نشان کرد: روحانیت پرچمداران انقلاب اسلامی هستند که در همه حال پیرو رهبری و امام راحل بودند و در این راستا پیوند های عمیقی را تشکیل دادند.


وی افزود:جامعه روحانیت سربازان محکم و قوی در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که در همه چالش ها موفق بیرون آمدند.


حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی را به جهانیان فهماند، عنوان کرد: نگذاریم فرهنگ بجامانده از شهدا و امام راحل(ره) با دسیسه های شوم و بی ارزش دشمن خدشه دار شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه دین و قرآن پایه های اصلی این نظام هستند، خاطر نشان کرد: تنها این مهم توانسته توطئه جدایی سیاست و دیانت کشور های غربی را به نابودی بکشد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اسلام را به واسطه دارا بودن قرآن و رهبری بی نظیر و بی همتا اعلام و عنوان کرد: دهه مبارک فجر و برنامه هایی که در این راستا برگزار می شود گویای تمام عیار لبیک به رهبری و ادامه دادن راه شهدا است و ما باید این دهه را نسبت به سال های گذشته با شکوه هر چه تمام تر به نقطه اوج برسانیم تا هیچ جای فکری برای دشمن به جهت ضربه زدن به انقلاب وجود نداشته باشد.


وی گفت: وحدت بین علما و روحانیت بهترین اسوه و الگو در بین تمامی اقشار جامعه بوده لذا باید در راستای تقویت و استحکام بخشی هرچه بیشتر این وفاق و همدلی در جامعه تلاش شود.


حجت الاسلام یوسف پور به اجرای 10هزار برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال با شعار پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: به مناسبت ورود حضرت امام خمینی (ره) در اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرها و روستاهای نواخته می شود.


حجت الاسلام یوسف پور یادآورشد: مراسم نمادین بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 1357 در محل فرودگاه دشت ناز ساری صبح روز شنبه 12بهمن با سخنرانی استاندار مازندران و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.


وی از فعالیت کمیته های تخصصی 25 گانه در مازندران و تشکیل ستاد های دهه فجر شهرستانی و استانی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال خبر داد و گفت: رژه موتوری، عطر افشانی گلزا شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 80 شهید انقلاب اسلامی که از آنان به عنوان شهدای مظلوم یاد می شود، تجلیل از 45 جانباز انقلاب و 23زندانی سیاسی انقلاب این استان از برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.


حجت الاسلام یوسف پور خاطرنشان شد: تزئین مساجد و مدارس در ایام الله دهه فجر، برپایی جشن گلریزان، ارسال پیامک تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، برگزاری تئاتر در مدارس و مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از برترین ها، گلنگ زنی طرح های عمرانی، همایش بررسی نحله های انحرافی، همایش همسران شاهد، همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، همایش خورشید بزرگ انقلاب با الهام از قرآن، همایش زنان فرهیخته استان و همایش بانوان فعال در عرصه رسانه استان، افتتاح 625پروژه با هزینه 622 میلیارد تومان و نمایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مازندران می باشند.


پایان پیام/

 

کد خبر 338193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha