آماده سازی مساجد و نمازخانه های بین راهی برای نوروز 93

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز از تشکیل ستاد نوروزی اقامه نماز باهدف آماده سازی نمازخانه ها و مساجد بین راهی برای نوروز 93 در ستاد اقامه نماز کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدمحمد عبداللهی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از تشکیل ستاد نوروزی در این ستاد خبر داد و گفت: این ستاد موظف به غبارروبی، نظارت و سرکشی به نمازخانه ها و مساجد میان راهی است.

 

وی از همکاری جمعیت هلال احمر ، وزارت راه و شهر سازی، وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نهاد و ارگانهای مرتبط در این خصوص نیز خبر داد و اعلام کرد: حاصل این همکاری برپایی خیمه های نماز در مبادی ارتباطی شهرهای مهمان پذیر است.

 

عبداللهی افزود: تشکیل و اجرای مصوبات ستاد نوروزی اقامه نماز با محوریت روابط عمومی این ستاد پیگیری می شود و ما به دنبال این هستیم که نمایشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در ارتباط با بحث سفر در استان هایی که مسافران نوروزی بیشتری را پذیرا هستند، از جمله خراسان رضوی، قم، مازندران و ... در ایام تعطیلات عید برپا کنیم.

 

وی اظهار کرد: اولین جلسات ستاد نوروزی ستاد اقامه نماز برگزار شده و به زودی طرح آن به ستاد تسهیلات نوروزی ابلاغ و هماهنگی های لازم به عمل می آید تا نماز مسافران به گونه ای زیبا و هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند با دسترسی آسان مردم در سراسر کشور به نمازخانه ها و مساجد اقامه شود و کسی هنگام نماز به دنبال مسجد، نمازخانه و جایگاه نماز نشود.

پایان پیام/


 

کد خبر 338221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha