زنگ انقلاب در مدارس قزوین نواخته شد

خبرگزاری شبستان: در نخستین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان قزوین نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین صبح امروز (12 بهمن) در مراسم زنگ انقلاب که به صورت نمادین در دبیرستان فرزانگان شهدای شالباف برگزار شد، بیان کرد: امروز نخستین روز دهه مبارک فجر است و شاید از سختی هایی که کشیده شد تا این انقلاب به ثمر نشیند برای شما نسل امروز بیان می شود، برای شما به صورت یک قصه باشد که باید در ذهن تصویرسازی کنید.
 

نقی سیاهکلی مرادی ادامه داد: سهم شما دانش آموزان در نظام جمهوری اسلامی ویژه است زیرا شما آینده سازان این نظام هستید و بخشی از مشکلات و سختی هایی که در کشور وجود دارد باید با همت شما برطرف شود.
 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی به داشتن دانش آموزانی افتخار می کند که در همین کشور تحصیل می کنند و توسط معلمان و اساتید ایران اسلامی تربیت شده و سپس به نظام خدمت می کنند و همین موضوع بسیار ارزش دارد.
 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و توطئه های مختلف دشمنان در عرصه های مختلف پیشرفت کرده است به طوری که در بحث صنایع دفاعی و نظامی زمانی کشور ما حتی سیم خاردار نداشت ولی امروز به پیشرفت ها و موفقیت های عظیمی در این حوزه دست یافته است و در سایر بخش ها نظیر بهداشت و درمان، زیرساخت های مختلف و غیره این موفقیت ها حاصل شده و شما دانش آموزان نیز باید موفقیت هایی را برای این کشور در آینده رقم بزنید.
 

وی اعلام کرد: حکومت پهلوی، حکومتی مستبد همراه با سخت گیری ها و ظلم و ستم ها بود ولی ملت ما این رژیم را نابود کرد و در قرآن نیز آمده است خداوند متعال سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر خودشان بخواهند و در کشور ما نیز این امر رخ داد.
 

سیاهکلی مرادی تأکید کرد: ملت ما خواستند و این انقلاب به ثمر رسید و این امر در حالی واقع شد که ما سلاح و مهمات و پشتیبانی دیگر کشورها را نداشتیم ولی ایمان به خدا در وجود این ملت بود.
 

وی با اشاره به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان به خدا است و دشمنان نیز به این موضوع پی بردند به طوری که 134 شبکه فارسی زبان بر علیه ما تبلیغ می کنند تا دین و اعتقادات را از ملت ما بگیرند.
 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین خاطرنشان کرد: عامل دیگر در پیروزی انقلاب اسلامی رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) بود که از مهمترین دلایل محسوب می شود و عامل دیگر اتحاد مردم بود که مردم با اتحاد، همبستگی و انسجام عمل کردند و هماهنگ بودند و امروز نیز نیاز کشور همین اتحاد و باهم بودن است.
 

وی یادآور شد: ما باید این ایمان و اعتقاد قلبی را حفظ کنیم و راه نجات و سعادت دنیوی و اخروی ما پایبندی به اعتقادات و پاکدامنی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 338313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha