پیامی که فرزند شهید اندرزگو در آغاز ایام الله دهه فجر خواند

خبرگزاری شبستان: فرزند شهید علی اندرزگو صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی به نمایندگی از خانواده‌های شهدا متنی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید مهدی اندرزگو فرزند شهید سید علی اندرزگو صبح امروز در سی و پنجمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) متنی را از طرف خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرائت کرد که به شرح ذیل است:

قسم به صبحگاهان هنگامی که خداوند عالمیان جهان را به نور خویش روشن ساخت و قسم به ده شب. آری نسل انقلاب اسلامی در سی و پنجمین سالش همچو امروزی شاهد و ناظر طلوع بازتاب انقلاب اسلامی در این سرزمین کهن تاریخ بود، آفتابی که با طلوعش و تابش انوار نورانیش بر همه ظلم‌ها و جهل‌ها و طواغیت موجب درهم شکستن هیمنه پوشالی استکبار و استبداد و استعمار داخلی و خارجی شد.

آری 35 سال ایستادگی در راه ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و امام شهیدان، 35 سال پیروی از منویات مقام معظم رهبری، 35 سال آگاهی، بصیرت، امیدزائی، خودباوری، تکیه بر توان داخلی و مقاومت در برابر توطئه‌های شوم و نقشه های پلید دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی از نسل و دودمان انقلاب فرزندانی برومند و رشید را آماده ساختن فردایی بهتر کرده است. ما فرزندان برومند روح‌الله ، والفجر 35 و در سالروز لحظه ورود تاریخی و تاریخ‌ساز معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر و منور امام راحل پروانه‌وار گرد هم آمدیم تا یک بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمائیم.
ما فرزندان نسل پروانگان سوخته و شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی که از نعمت وجودی پدری مهربان محرومیم تأسی از پدران شهیدمان و شاهدان شهید و فرزندان خاندان اباعبدالله الحسین، زینب‌وار پیام سرخ کربلای ایران و انقلاب اسلامی را در گوش جهان و جهانیان فریاد می‌کنیم و بار دیگر با علمدار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنیم.

در این مکان مقدس و روحانی از کنار مضجع شریف و حرم مطهر آن امام عزیز سفر کرده با شما ملت بزرگ و رشید و سرفراز ایران اسلامی و نسل‌های بعدی انقلاب پیمان می‌بندیم که برای اعتلاء ، سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی در همه زمینه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده و با درک درست از شرایط حاکم بر ایران همگام با نسل‌های اول و دوم انقلاب اسلامی با خلق دیگری از حماسه سیاسی و مقاومت اقتصادی، کمر دشمنان قسم‌خورده انقلاب را به خاک مذلت و پشیمانی می‌زنیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 338326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha