برگزاری همایش بزرگ قرآنی درهمدان/دهه فجر یادآور رشادتهای ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در همایش بزرگ قرآنی گفت: دهه فجر یادآور رشادت های ملت ایران و تبیین عقاید و آرمان های امام راحل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ظهر امروز(12 بهمن) در همایش بزرگ قرآنی که با حضور قاریان و حاظان برجسته کشور در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دهه فجر سالروز آزادی ملت ایران از ستم‌های ظالمان و چپاولگران است که باید نسبت به برگزاری برنامه‌های باشکوه در آن همت گماریم.
 

وی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر باید طوری باشد که مردم نیز حضور پررنگ خود را در آن احساس کنند و بایستی برنامه نشان‌دهنده عزت، وحدت و انسجام ملی باشد.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی که در پرتوعنایت خداوند متعال و رهنمودهای امام راحل و جانبازی مردم و شهدا به دست آمد، ملت ایران جان تازه‌ای گرفتند لذا برای زنده نگه داشتن این ایام با اجرای برنامه‌های جذاب باید تلاش کرد.
 

حجت الاسلام دشتکی اظهار داشت: باید در زمینه آشنایی جوانان و نوجوانان با آرمان‌های امام،‌ تحقق این آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی بیشتر تلاش شود.
 

وی با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی وفادار به خود به اسلام و آرمان‌های حضرت امام را نشان داده‌اند، تأکید کرد: مردم مهمترین نقش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند.
 

وی افزود: در ایام دهه فجر باید بیش از هر زمان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی روی آوریم و به دنیا نشان دهیم که پیروزی از مکتب اسلام تا چه حد در پیشرفت ایران اسلامی مؤثر بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 338362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha