حماسه انقلاب اسلامی ایران دستاورد اندیشه دینی و اسلامی مردم بود

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز با حضور در آئین زنگ انقلاب در ناحیه 3 آموزش و پرورش کرج گفت: انقلاب اسلامی حماسه و دستاورد اندیشه دینی و اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز؛ سیدطاهر طاهری، استاندار البرز صبح امروز 12 بهمن با حضور در دبیرستان تیزهوشان فرزانگان در کرج گفت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت اسلام و اندیشه دینی شکل گرفت.

 

به گفته استاندار البرز، این جوانان بودند که حماسه انقلاب را آفریدند، آنان با برنامه ریزی و هدایت مدبرانه امام راحل در روز 22بهمن انقلاب را به سرانجام رساندند.

 

طاهری با اشاره به فعالیت  415 هزار دانش آموز در استان البرز عنوان کرد: انقلاب اسلامی برای آحاد مردم بویژه جوانان به خوبی برنامه ریزی کرده حال اینکه ما این فرصتها و پیشرفتها را در رژیم طاغوت شاهد نبودیم .

 

استاندار البرز با ارزیابی اهمیت ازادی بیان در سطح جامعه ایران اسلامی توضیح داد:  امروز آزادی بیان و تصمیم برای تمامی مردم وجود دارد و مردم مشتاقانه وارد صحنه شده و برای امورات شهر و کشور خود نماینده انتخاب می کنند.

 

این مسئول با اشاره به حماسه سیاسی در انتخابات سال جاری تصریح کرد: پس از خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مردم ما بویژه قشر جوان در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

 

استاندار البرز توضیح داد: حماسه 24 خرداد حماسه و حرکت ارزشمندی در نظام بود و انتخاب ریاست جمهوری با بالاترین آراء انجام شد و این حرکت بسیاری از دسیسه ها و خواب ها را علیه ایران از بین برد.

 

در پایان طاهری بیان کرد: امروز حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از شایسته ترین رهبر و مسئولان اجرایی برخوردار است که انقلاب اسلامی را در مسیر بالندگی اش به پیش می برند.

 

پایان پیام/

کد خبر 338440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha